Το καλάθι μου

Σύνολο: {{order.final_cost}}
Τηλέφωνο επικοινωνίας 2321 600949
Ωράριο Λειτουργίας Δευτ - Παρ: 09:00 - 17:00
Δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 39€ έως 3 κιλά
Υποφέρεται από γρίπη ή κρυολόγημα; Δείτε εδώ την άμεση αντιμετώπισή τους.
Πίσω στην λίστα άρθρων

Υποφέρεται από γρίπη ή κρυολόγημα; Δείτε εδώ την άμεση αντιμετώπισή τους.

Ο χειμώνας έχει έρθει για τα καλά και όλοι μας, ερχόμαστε αντιμέτωποι με συμπτώματα κρυολογήματος και γρίπης.

Πώς μπορούμε όμως να προφυλαχτούμε και να δώσουμε στον οργανισμό μας τα εφόδια που χρειάζεται για να καταπολεμήσει το κρυολόγημα και τη γρίπη;

Με σωστή διατροφή, βιταμίνες και υγιεινό τρόπο ζωής ενισχύουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα και ο οργανισμός μας σταματάει να είναι τόσο ευάλωτος στους εξωτερικούς παράγοντες που θα μας προκαλέσουν την γρίπη ή το κρυολόγημα. Όταν καταναλώνουμε τροφές πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά, πίνουμε χυμούς εσπεριδοειδών και παίρνουμε συμπληρώματα βιταμινών μπορούμε να δυναμώσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα.

Οι βασικές τροφές που χρειαζόμαστε για την ενίσχυση του οργανισμού μας, που καταπολεμούν τις ιώσεις είναι:

Η βιταμίνη C ( ωμές κόκκινες και πράσινες πιπεριές, ακτινίδια, μπρόκολο, ωμό λάχανο, φράουλες, λεμόνι, πορτοκάλια

Τα ω-3 λιπαρά οξέα (λιπαρά ψάρια-σαρδέλες, κολιός,  σκουμπρί, σολομός και πέστροφα) και ξηροί καρποί (φιστίκια, σουσάμι, σησαμέλαιο και  λιναρόσπορο

Η βιταμίνη Α (αυγό, ψάρι, γαλακτοκομικά, συκώτι) και η πρόδρομη μορφή της το β-καροτένιο (καρότα, γλυκοπατάτα, ντομάτα, μαρούλι, σπανάκι και μπρόκολο) συμβάλλει επίσης στην άμυνα του οργανισμού. 

Η βιταμίνη Ε (ελαιόλαδο, ξηροί καρποί σκουρόχρωμα φυλλώδη λαχανικά)

Η βιταμίνη D (λιπαρά ψάρια)

Τα ιχνοστοιχεία: σελήνιο (ψάρια, μαλάκια, σιτηρά, κρέας, αυγά, φιστίκια,  ρύζι και  ηλιόσποροι) και ψευδάργυρος (οστρακοειδή, μοσχάρι, αρνί, χοιρινό, συκώτι, σαρδέλες, κολοκυθόσποροι, σιτηρά, όσπρια και  καρύδια). 

Το μέλι το οποίο έχει αντιβακτηριδιακές ιδιότητες για την αντιμετώπιση των κρυολογημάτων, της γρίπης και του πονόλαιμου.

Το σκόρδο (περιέχει αλισίνη) βοηθάει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού κατά των μυκήτων και των βακτηριδίων.

Προβιοτικά (γάλα, γιαούρτι και γενικά γαλακτοκομικά προϊόντα που έχουν υποστεί ζύμωση-κεφίρ) που θωρακίζουν την άμυνα του οργανισμού, καθώς τον εφοδιάζουν με ευεργετικά βακτηρίδια που αντιμετωπίζουν και καταπολεμούν τους ιούς.

 

Πέρα από μια σωστή διατροφή στη προσπάθεια μας να καταπολεμήσουμε μια ασθένεια μπορούμε να χρησιμοποιούμε παράλληλα και βότανα για να επιτύχουμε γρηγορότερα τη θεραπεία.

Εχινάκεια: Διαθέτει ισχυρή αντιμικροβιακή και αντικαταρροϊκή δράση και θεωρείται πολύ δραστική στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού.

Πρόπολη:  μείγμα κηρωδών και ρητινωδών ουσιών, με αντιοξειδωτική και αντιβιοτική δράση που αντιμετωπίζει αποτελεσματικά τους ιούς, τόσο σε προληπτικό επίπεδο όσο και κατά την εκδήλωσή τους. Ως εκχύλισμα θεωρείται ιδανικό για γαργάρες και ψεκασμούς του λαιμού για την απομάκρυνση των μικροβίων.

Σπιρουλίνα: Το «θαυματουργό φύκι» θεωρείται μια πλήρης τροφή που περιλαμβάνει όλα τα βασικά αμινοξέα, περισσότερες από εκατό πολύτιμες για τον οργανισμό θρεπτικές ουσίες, αντιοξειδωτικά στοιχεία, μεγάλη ποσότητα σιδήρου και πρωτεΐνης. Συμβάλλει στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.

Πράσινο τσάι: Έχει ευεργετική δράση κατά του κρυολογήματος, χάρη στην αντιοξειδωτική δράση των πολυφαινολών.

Τσάι του βουνού: Έχει ισχυρή αντιφλεγμονώδη δράση που ενισχύει το ανοσοποιητικό και αντιμετωπίζει τις ιώσεις και τα κρυολογήματα.

Φασκόμηλο: Το φασκόμηλο είναι γνωστό και ως «βότανο της μακροζωίας». Συστήνεται ιδιαίτερα για την τόνωση της άμυνας του οργανισμού.

Astragalus: Έχει αντιοξειδωτική δράση κατά των ελεύθερων ριζών και έχει πολύ καλά αποτελέσματα στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.

Γλυκόριζα:  χρησιμοποιείται κυρίως για να αντιμετωπίσει συμπτώματα ασθένειας που έχει ήδη εκδηλωθεί.

Pau d’arco: Πρόκειται για το φλοιό ενός φυτού που ενισχύει την άμυνα του οργανισμού. Η δράση του είναι τόσο προληπτική όσο και θεραπευτική.

Schisandra: Πρόκειται για καρπό πολύ ευεργετικό για τη λειτουργία των πνευμόνων και του ανοσοποιητικού συστήματος.

Σιβηριανό Ginseng:  θεωρείται ότι έχει πολύ καλά αποτελέσματα ως ενισχυτικό του ανοσοποιητικού συστήματος.

Επιπλέον το σιταρόχορτο, η αλόη ,τα φύλλα ελιάς και το γανόδερμα αποτελούν τους πιο ισχυρούς συμμάχους μας για ένα δυνατό ανοσοποιητικό.

 

Φαίνεται πως η άμυνα του οργανισμού μας επηρεάζεται και από άλλους παράγοντες όπως είναι:

- Η βελτίωση της ψυχολογική μας κατάσταση (αποφόρτιση από το στρες)

- Αποφυγή του καπνίσματος

- Τακτική άσκηση

- Ένα υγιές σωματικό βάρος

- Μείωση της κατανάλωσης αλκοόλ

- Επαρκής ύπνος (6-8 ώρες/ ημέρα)

- Τήρηση κανόνων υγιεινής (όπως τακτικό πλύσιμο των χεριών, καλό μαγείρεμα τροφών)

 

Συνδυάστε με την διατροφή σας σκευάσματα πολυβιταμινών και συμπληρωμάτων διατροφής για το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα. Συμβουλευτείτε τους φαρμακοποιούς και τους διατροφολόγους μας μόνο με ένα τηλέφωνο στο 2321600949.